Kotimainen paremman fiiliksen verkkokauppa

Maksuttomat palautukset

Ota yhteyttä: info@fiiliskauppa.fi

Tarvitsetko apua?

Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos tarvitset lisäapua, voit ottaa meihin helposti yhteyttä sähköpostitse.

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaukset ja Toimitukset

Yleensä toimitus kestää 2–10 arkipäivää, ellei toisin ilmoiteta. Postin ruuhkat tai tilauspiikit voivat vaikuttaa toimitusaikaan.

Fiiliskauppa ei ole vastuussa postikumppaneiden viiveistä toimituksissa.

Tilauksen voi peruuttaa joko ennen sen lähettämistä tai palauttaa 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Palautuksien osalta tutustu palautuskäytäntöihimme.

Ota yhteyttä meihin sähköpostitse (info@fiiliskauppa.fi) mahdollisimman pian tilauksen jälkeen, jotta ehdimme tehdä muutoksen ennen tilauksen postittamista. Toimitusosoitetta ei voi muuttaa, jos tuotteet on jo postitettu.

Asiakas on aina vastuussa oikean toimitusosoitteen ilmoittamisesta.

Sinulle lähetetään seurantakoodi, kun tilaus on postitettu.

Fiiliskauppa.fi ei tallenna maksutietojasi järjestelmäämme. Maksutapahtumien turvallisuudesta vastaavat luotettavat maksupalvelukumppanimme, kuten Klarna, Apple Pay, Google Pay ja WooPayments. Edellä mainittuilla on korkeat tietoturvastandardit ja käsittelevät maksutiedot suojatuilla yhteyksillä, jotta voit asioida huoletta.

Kyllä, kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV).

Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

Kaikki tuotteet toimitetaan yhdessä paketissa, aina kun tämä mahdollista.

Usein Kysytyt Kysymykset

Palautukset

Voit palauttaa tuotteet maksuttomasti 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja näiden pakkaukset ehjiä.

Ole yhteydessä asiakaspalveluun (info@fiiliskauppa.fi) palautusten osalta lisäohjeita varten.

Olethan mahdollisimman pian (kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä) yhteydessä asiakaspalveluumme (info@fiiliskauppa.fi), sopiaksesi tuotteen palautuksesta. Kun olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen, niin lähetämme korvaavan tuotteen tilalle. Jos tilaamaasi tuotetta ei ole enää varastossa, niin teemme rahapalautuksen. 

Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja näiden pakkaukset ehjiä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@fiiliskauppa.fi) mahdollisimman pian. Liitä mukaan kuvat vaurioituneesta lähetyksestä. Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, niin älä avaa tai käytä näitä. Kiitos!

Ota yhteyttä meihin sähköpostitse (info@fiiliskauppa.fi) mahdollisimman pian tilauksen jälkeen, jotta ehdimme tehdä muutoksen ennen tilauksen postittamista. Toimitusosoitetta ei voi muuttaa, jos tuotteet on jo postitettu.

Asiakas on aina vastuussa oikean toimitusosoitteen ilmoittamisesta.

Tilauksen voi muuttaa tai peruuttaa ennen sen lähettämistä tai palauttaa tämän 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Palautuksien osalta tutustu palautuskäytäntöihimme.

Tarvitsetko Apua?

Ota Yhteyttä

Sähköposti: info@fiiliskauppa.fi

paljasjalkakengät koko
Maksuton Palautus

14 Päivän palautusoikeus

Kotimainen Verkkokauppa

Nopeat toimitukset

Turvalliset Maksut

Klarna & Verkkomaksut & Korttimaksut